Velkommen til min blog

Dette er min blog i faget Dansk, kultur og kommunikation. Her vil du kunne følge lidt med i, hvad vi laver i faget.

tirsdag den 24. maj 2011

Øvelser i PaintNet

Øvelser i PaintNet

Prøver lige igen, da jeg ikke havde opgavebeskrivelsen og derfor har lavet øvelsen forkert første gang.

Jeg har valgt øvelser i PaintNet, hvor øvelsen består i at lave en collage med billeder fra Flickr. Jeg har valgt nogle billeder ud fra temaet ”Sko”, kopieret dem over på computeren og igen kopieret dem over i PaintNet. Her har jeg ændret billedernes størrelse og sat dem sammen til en collage.
Billeder jeg brugte til collagen:
Convers, from hepp
Sko på snor, Anne-sophie Ofrim
Sko på banegård, janfrederikf
Sko på vej, Torjussen
Sko på sten, from aslakr
Rød sko, from aslakr
Sko på strand, from aslakr
Støvede sko, From Isoflow
Sko med øl, from baekken
Sko i vindue, From Kekka

Collage "Sko"








Et forsøg på at manipulere et billede Billedet af bilen er lavet med effekten crystalize.

1 kommentar:

  1. Hej Mai-Britt

    Selv om, du synes, det er tidskrævende - så ser det for mig ud til at du er ved at få "greb" om at arbejde i et fotobehandlingsprogram som PaintNet :-)

    Desuden - din blog virker helt uden tekniske problemer idag....Så det ser ud til at have løst sig selv :-)

    SvarSlet